Projekt- Mama i Córka





   Dawno nie dodawałam nic na bloga. Może to wina pogody, na którą mogłabym zrzucić winę ;) ale nie będę taka i dojdę do rzeczy. W końcu nadszedł ten moment, aby się zebrać
i opublikować hmmm.. prawdziwą "bombę" ;).  Projekt Mama i Córka zrodził się, z pomysłem "sukienek bliźniaczek", jak mówi nazwa dla mamy i córci. Kiedyś jak jeszcze byłam w ciąży, zobaczyłam w internecie piękne mamuśki ubrane tak samo, jak swoje córeczki, jakie to było słodkie. W tedy nie było jeszcze, tak rozbudowanego polskiego rynku, z takim właśnie rzeczami. Teraz jest tego mnóstwo. Jedne są droższe drugie tańsze. Powiem tak... dawno szukałam czegoś co będzie dla mnie i Majki idealne. Coś przewiewnego, skromnego ale wyróżniającego się swoją prostotą.
W końcu napotkałam na swojej drodze facebook'owej coś co przykuło moją uwagę. Piękne rzeczy uszyte dla mam, córek, synów itd. Mama Szyje Na Maszynie, to właśnie jest to czego osobiście szukałam od dawna. Jestem wybredną osobą. Co do takich właśnie rzeczy chcę mieć pewność, że wszystko przebiegnie idealnie itd. Ta firma dała ze mną radę ;). Niesamowita współpraca, niesamowite materiały. Obiecuję, że na pewno jeszcze do nich powrócimy, bo na prawdę warto skorzystać z ich pomocy. Uszyją co chcesz, jak chcesz. Na każdą imprezę ale i na co dzień.
 Każdą Twoją zachciankę w sprawie stroju zaspokoją.
Jak już w końcu do nas dotarły, nie mogłam się powstrzymać i je od razu założyć. Pierwsza reakcja?... zachwyt i podziw za talent, jaki posiada właśnie Mama Szyje Na Maszynie. Bo przecież wymiary podawane były przez wiadomości tekstowe, bez wcześniejszego widzenia się. Szczerze powiem że właśnie to mnie trochę niepokoiło czy będą leżały idealnie. Ale warto było - są idealne.
Spokojnie mogę stwierdzić, że są niesamowicie wygodne, wspaniale się noszą. Dla mamy jak i córki same plusy bo - materiał który się nie gniecie, przewiewna bawełna, swoboda ruchu, rewelacyjny krój, pasek można wiązać na różne sposoby (jak w moim przypadku trochę luźniej) ale i także wyżej zawiązany idealnie podkreśli sylwetkę. Tata Majki był zachwycony sukienkami, aż się mi zapytał czy szyją też koszulki dla mężczyzn, takie trio ;), hmm... więc to jest właśnie kolejny powód do których niebawem do nich znów zajrzę.

















Majka:


buty- H&M
katana jeansowa- H&M

Mama:
katana jeansowa- Demention
buty- Puma

1 komentarz:

  1. Jejku! Coś wspaniałego, taka minimi <3 Ja będę miała prawdopodobnie chłopaka, więc identyczne sukienki odpadają, ale mamy już takie same conversy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Majuszkowe Love , Blogger