Boho Chic idealna na lato jak i jesienne dni




Ostatnio bardzo modne stały się polskie marki, bądź osoby który szyją ręcznie piękne rzeczy. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam takie ciuszki dla dzieci, wykonane własnoręcznie, 100% hand made, byłam zachwycona. Ta precyzja, niespotykane kroje, a przede wszystkim wygoda dla malucha. To jest to co uwielbiam w tych rzeczach. Maja lubi wygodę a ja precyzyjne uszycie. Siedząc w wolnych chwilach, ku mojemu zaskoczeniu znalazłam świetną polska markę na instagramie. Romantyczne sukienki, bluzeczki, kamizelki. Prostota, śliczne kolory to właśnie było to co mnie do tej marki przekonało. Materiał zwiewny i ciepły, idealny na chłodniejsze dni latem jak i jesienią. Na taką porę roku jak właśnie jesień, wspaniale będzie się komponować w siwych podkolanówkach, półbutach i np. kamizelce tej samem marki zobaczcie TU w takim samym kolorze co podkolanówki. Idealny krój sukienki sprawia, że można spokojnie kombinować ze stylizacjami. Jest jeszcze lato więc ja wybrałam nasze niezawodne sandałki, firmy Nelli Blu.  Tył sukienki zakończony jest delikatnym wiązaniem w kolorze białym co nadaje jej romantyczności. Kitka, którą w końcu mogę robić Majce, jak na mój gust, komponuję się w całość idealnie. Boho Chic skradło moje <3. Polecam każdej mamusi, która lubi jak jej dziecko wygląda prześlicznie i czuje wygodę. 











1 komentarz:

Copyright © 2014 Majuszkowe Love , Blogger