"Elementarz stylu"...





  Kiedy moja córcia śpi, a ja w tym czasie nie muszę sprzątać czy też gotować, zajmuję się między innymi czytaniem.
 Osiem miesięcy temu już ją chciałam kupić. Moja ukochana siostra w dniu moich 30- tych urodzin postanowiła że moje marzenie o tej książce trzeba spełnić. Bo sama jako JA, nie mam jak zwykle czasu, albo zawsze coś mam innego do roboty, niżeli iść do księgarni i ją kupić. Prezent trafiony w dziesiątkę. Tytuł sam mówi za siebie, głównym tematem jest moda, styl.
  Samo dotknięcie okładki sprawia, że wnętrze skrywa ciekawość  przeczytania. Piękna, matowa biel wręcz satynowa okładka, aż chcę się jej cały czas dotykać. Otwieram zaciekawiona pierwszej strony wstępu, i już znajduję się na 10, 20, 30... stronie. Tak mnie wciągnęła, że nie zauważyłam, że znajduję się już na połowie. Sam początek zachęca do  dalszego wertowania stron.

Tekst napisany prostym językiem, co sprawia, że czytanie jest przyjemnością. Piękne zdjęcia tylko dodają smaku kolejnym stronom rozdziałom. Jak już wcześniej wspomniałam aż chcę się czytać. Chyba nie ma takiej osoby, która nie wie kto to Kasia Tusk. Bo to właśnie autorka tej oto książki, czy też wspaniałego bloga o modzie Make life easier. Oczywiście jej książka opowiada o stylu, modzie. W szczególności daje nam kobietom wskazówki, jak między innymi uporządkować  swoją szafę, jak znaleźć swój własny styl.



Zafascynowało mnie w niej to, że to nie "zwykła" książka, którą czytasz i odkładasz na półkę. Tylko to że zawsze po nią się sięgnie, bo to taki hmm... osobisty pamiętnik, notatnik modowy.
Moim osobistym, skromnym zdaniem, wiem że po nią sięgnę kiedy będę potrzebować "pomocy" począwszy od uporządkowania swojej szafy a zakańczając na tym "co dziś włożyć". Bo przecież prawie każda z nas ma takie właśnie zmartwienie "co na siebie dziś włożyć" albo " nie mam w co się ubrać ... nigdzie nie idę". Ten oto "Elementarz" daję nam pewne wskazówki do tego co jest dla nas ważne w naszym osobistym stylu aby się czuć dobrze we własnej skórze.



Nie wątpliwie Kasia Tusk nie podąża za nowościami, ma swój nie powtarzalny styl. Który jest owszem, na pierwszy rzut oka prosty i skromny. Ale jakże trudno dobrać, właśnie takie oto stroje do własnej figury aby wyglądać w danej"kreacji" idealnie? Owszem autorka jest szczupła i pewnie łatwo jej się dobiera daną rzecz , ale jak ona to robi, że tak ślicznie wygląda? Wszystko opisane jest w książce. Bo również jest tam nutka jej życia, powstawanie bloga itd.


Nie patrząc na znane nazwisko i tak warto sięgnąć po tą książkę. Czytając od dłuższego czasu jej bloga czy sięgając po jej książkę, wiem że jest niezwykle skromną, pozytywnie zakręconą osobą. Cieszę się że miałam przyjemność zaczerpnięcia jej myśli zapisanych chociażby w książce.

Cytując "[...]kluczowym przesłaniem jest prosta myśl: dobry styl to nie jest kwestia talentu czy zasobności portfela. Elegancji i szyku możesz się po protu nauczyć. [...]"

Ja na pewno po przeczytaniu tej książki zajmę się moją szafą... bo wiem że jest tam tyle nie potrzebnych rzeczy, których praktycznie w ogóle mi do niczego nie pasują. Trzymam je właściwie nie wiem PO CO!  Dzięki Kasi zbieram odwagę, aby wygrzebać z niej te nie potrzebne, w cale nie pasujące do mnie ubrań.

Mam nadzieję, że za jakiś czas pojawi się kolejna książka jej autorstwa. Bo na pewno po nią sięgnę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Majuszkowe Love , Blogger